Braco Forum - excellence in quality
PARTENERII NOSTRI
Prezentare generala
Institutul KAIZEN® Romania
Romania AOTS Alumni Society
ARNA
KAIZEN® PERSONAL
Dezvoltarea performantelor personale ...

[ citeste mai mult ]
CULTURA PERFORMANTEI
Dezvoltarea unei culturi a performantei in ...

[ citeste mai mult ]
TEZA DE DOCTORAT
Restructurarea prin calitate a intreprinderii

[ citeste mai mult ]

OBIECTIVUL IKAR este sa furnizeze companiilor romanesti cele mai performante metode de management existente in prezent in lume, pentru a le creste competitivitatea in contextul operarii pe piata UE.

In acest sens, IKAR ofera consultanta pentru aplicarea urmatoarelor sisteme de management KAIZEN®:
  • TPM – Total Productive Meintenance
  • TFM – Total Flow Management
  • TSM – Total Service Management
  • KAIZEN College
- TPM (Total Productive Maintenance) - are ca scop utilizarea capacitatii maxime a echipamentelor pe intreaga perioada de viata a acestora. TPM implica elemente de baza cum ar fi elaborarea unui sistem de mentenanta a tehnologiei din dotare, educatie pentru o mai buna intretinere, abilitati de rezolvare a problemelor din Gemba. Se obtin astfel reduceri importante ale costurilor de productie si amortizare rapida a investitiei, reduceri ale defectelor de calitate si a numarului de accidente. Se adreseaza companiilor/ zonelor ce dispun de echipamente utilizate in procesele de productie.

- TFM (Total Flow Management) - un sistem proiectat pentru a se obtine cea mai buna calitate posibila, cele mai mici costuri si livrare de produse si servicii exact la timpul solicitat de client, prin eliminarea tuturor tipurilor de muda din procesele interne ale unei companii. Aceasta metoda reprezinta o extindere a JIT (Just in Time) elaborat initial de Toyota Motor Company din Japonia. Se adreseaza companiilor cu procese de productie in flux, asamblare, activitatilor de logistica, distributie etc.

- TSM (Total Service Management) - managementul KAIZEN® adaptat domeniului serviciilor. Programul este conceput pe 6 niveluri de competenta, concentrate pe obtinerea performantelor la nivelurile: angajat, proces si organizatie. Se adreseaza companiilor furnizoare de servicii bancare, asigurari, comerciale, IT/Tc, transporturi, precum si serviciilor suport (aprovizionare, marketing - vanzari, logistica) din companiile producatoare.

- KAIZEN®College - program de cursuri si seminarii aplicative destinat organizatiilor si care are drept scop cresterea capacitatii si motivatiei personalului de a se implica in imbunatatirea proceselor. Certificarea competentei dobandite de personal se realizeaza pe trei niveluri:
  • Practicant KAIZEN® (membru al echipelor de imbunatatire din cadrul organizatiei)
  • Instructor KAIZEN® (lider al echipelor de imbunatatire)
  • Manager KAIZEN® (manager de proiect de imbunatatire din cadrul organizatiei)
Desi nu a trecut mult timp de la infiintarea sa, organizatii romanesti de marca au devenit clientii nostri.

Va invitam si pe dumneavoastra sa va alaturati noua!

Telefon / Fax 021-637.21.69
E-mail romania@kaizen.com
Toate drepturile rezervate copyright 2006 BRACO FORUM SRL
site realizat de UltraMedia